Viser søkeresultater 1 til 10 av 41
Threaded View
-
21-03-10, 13:20 #11
Sv: Ny her med høyt stoffskifte - min historie
Vel, legen din på Ahus er ikke den eneste legen som ikke liker at vi snakker sammen her på nettet. Men hva er egentlig forskjellen på at vi sitter her og snakker med hverandre, og at vi møtes i regi av NTF lokallag på en kafe og snakker? Legen ville sikkert anbefalt det siste! Uansett deler vi erfaringer og kunnskap. Og det er jo bra? Dersom du skulle stille legen alle spørsmålene du har, ville du sannsynligvis ikke fått den tiden du trenger til det, leger er knipne med tiden sin. Jeg synes det er interessant at så mange leger er negative til slike møtesteder som her på Sonjas. Tror Karin Münsterhjelm er den eneste jeg har sett som er positiv. Jeg vet at jeg har lært masse siden jeg kom inn her. Og helsetilstanden min har forandret seg radikalt til mye bedre.
Lykke til med å bli bedre du også, Oslofia
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Var hos legen igjen i dag med de vonde øynene mine.
Av Oslofia i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 11Siste melding: 15-03-10, 21:25 -
vondt i hodet og øynene.noen som vet hvorfor?
Av rikke i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 3Siste melding: 06-02-07, 23:01 -
Vondt i øynene
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 5Siste melding: 05-07-06, 23:10 -
øynene mine
Av madonna i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 13Siste melding: 14-05-06, 22:19

Svar med sitat

Bokmerker