Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
23-03-10, 14:11 #7
Sv: Kan vi advare mot navngitte leger ?
Hej Nielsigne
(og andre)
Jeg har forsøgt årene igennem at gøre medierne opmærksom på den lidet virksom behandling af thyreoidea-sygdomme i Danmark, og behandlingens høje omkostninger for de syge, familierne og for samfundet. Jeg har prøvet alt, fra personlige breve, korte følgebreve vedhæftet pdf-filer med uddybende informationer etc. etc. Senest har jeg sendt den og den...
Fælles for de mange års gentagende forsøg var, at uanset hvor høflige eller appellerende, hvor kortfattede eller omfattende henvendelserne var, har jeg ikke modtaget skygge af respons eller blot høflig kvittering. Det har får mig til at se spøgelser og efterhånden som tiden gik, mistede jeg tilliden til den danske presse, særlig da det er gået op for mig, at lægemiddelindustrien (så at sige) har aktier i de fleste mediehuse i Skandinavien og ellers ejer de gode reklamekunder osv.
Derfor tror jeg nu, at vi skal gøre internettet til vores ven og oversvømme alt og alle med information. Dermed vil flere og flere syge og pårørende blive oplyst om hvad der egentlig er galt med den behandling vi får, hvad er grundene til, at så mange slet ingen behandling får? Og så skal alle "tærskes" med informationer om den ubrydelige forbindelse mellem skjoldbruskkirtel og binyrerne.
Jeg var den første i Danmark, der begyndte at skrive om alt "ukonventionelt" omkring sygdomme i thyreoidea, om adrenal-connection og om Thyroid USP. Første gang i 2005 og i den periode - uanset alle de mediehuse hvis dør jeg har banket på utallige gange, har ikke skrevet et ord om det. 5 år er lang tid at håbe forgæves. Så lang tid og så meget ingenting kan bare ikke være tilfældigt og må være et led i en systematisk cover-up, der har til hensigt at undertrykke oplysning om, at sygdomme i thyreoidea kan behandles anderledes end de i virkeligheden bliver behandlet. Som med alt andet, også her bør man følge pengene for at finde dem, i hvis interesse det sker.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
leger...
Av irene i forumet Hos legenSvar: 1Siste melding: 12-07-07, 00:16 -
Leger i Ski?
Av baremei i forumet Hos legenSvar: 1Siste melding: 04-10-06, 19:55 -
Sjekking av leger
Av Marianne i forumet Hos legenSvar: 3Siste melding: 12-09-06, 18:28 -
Hørt om leger
Av Stina i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 1Siste melding: 06-07-06, 21:36

Svar med sitat
Bokmerker