Viser søkeresultater 1 til 10 av 47
Threaded View
-
17-03-10, 19:57 #7
Sv: Blir ikke tatt seriøst til tross for at jeg mener blodprøvene skurrer
Takk for fyldig svar
Jeg får i meg en del fett i form av melkeprodukter og fisk, ganske mye av det. Men selve kosten er ekstremt kalorifattig, og det vet jeg ikke er bra. Jeg kan knapt spise karbohydrater, mel er min verste fiende. Spiser jeg en brødskive er det omtrent som om jeg legger på meg en par kilo med en gang. Til tider blir det alt for lite karbohydrater igjen også, og det tærer enda mer på energinivåene. Jeg føler at jeg knapt kan spise annet enn fisk og suppe uten at jeg skal legge på meg. Problemet er at med en gang jeg går over en viss kalorimengde så legger jeg på meg, jeg legger liksom på meg nesten uansett. Har vært redd for at dette vil gjøre det verre, men jeg ser ingen utvei slik som det er nå. Ender med å underspise veldig. Det frustrerende er at legen ikke hører på meg og foreslår at jeg skal spise mindre og trene mer om jeg sliter med vekten.. Så det jeg ender med å gjøre er å prøve å finne mest mulig næring i minst mulig mat, i tillegg til at jeg MÅ ta kosttilskudd. Men det blir jo fremdeles til at dette har en uungåelig effekt på forbrenningen, som allerede jeg føler er veldig veldig lav.. Jeg tør ikke spise normalt slik som det er nå.
Hvordan sjekker man binyrene? Er det noen andre symptomer på det enn tyrenakke? Jeg har en del teorier om hvorfor tyrenakken er der, en av de lurer jeg på om er at jeg hele livet nesten har gått på steroider (kortisonsteroider pga eksem og astma). Jeg skulle ønske jeg kunne bli kvitt den på en eller annen måte..TSH 3.4, ingen påviste antistoffer. Levaxine siden mars 2010
Lignende tråder
-
Hjelp forstår ikke helt: Blodprøver tatt i sammenheng med Hypotyreose
Av GJV i forumet BlodprøverSvar: 7Siste melding: 09-05-09, 11:36 -
Er ny her. Har hypothyreose og blir ikke bra
Av Rufus i forumet PresentasjonerSvar: 2Siste melding: 30-01-09, 22:55 -
Jeg blir ikke klok på dette, noen som kan hjelpe meg?
Av Veronica i forumet BlodprøverSvar: 8Siste melding: 19-08-08, 09:23 -
Verdiene blir ikke stabile.......
Av Solstråle i forumet Normalverdiene?Svar: 28Siste melding: 02-08-08, 18:20 -
Blir ikke bedre etter operasjon...
Av sofus i forumet OperasjonssalenSvar: 12Siste melding: 14-02-07, 14:05

Svar med sitat
Bokmerker