Viser søkeresultater 1 til 10 av 47
Threaded View
-
17-03-10, 19:29 #6
Sv: Blir ikke tatt seriøst til tross for at jeg mener blodprøvene skurrer
Belle? Du beskriver en kost/spisevaner, der er værst tænkelige for en stofskiftesyg. Med den kost kan du næsten ikke undgå at have det ad H.... til og med den kost vil selv en medicinsk behandling have en forringet effekt.
Du nævner slet ikke fedtstoffer og uden nok af dem (sammen med gode proteiner) vil din egen hormonproduktion blive stækket, af fedtfattig kost vil dit kolesterol stige + af så ringe en mængde af daglige kalorier - vil din krop gå i "hundersnød-mode" og reagere med at omdanne en hel del af T4 til det inaktive rT3, hvormed omdannelsen til det aktive T3 du har brug for, bliver forringet. Desuden både egen (om)dannelse til div. vitaminer/aminosyrer osv. blive hæmmet af mangel på kostfedt. Du kan evt. læse tråden Overvægt og Reverse (omvendt) triiodothyronine (rT3) ? , så vil du forstå hvad jeg mener.
Man tager IKKE på i vægt af fedt! Man tager på af FOR LIDT fedt + af proportionelt for mange hurtige kulhydrater.
"Tyrenakke" eller "bøffelpukkel" kan være et et af symptomerne på binyre-problem. Binyrerne og skjoldbruskkirtel er, så at sige, "uadskillelige" og er der noget galt med skjoldbruskkirtlen, vil binyrerne kompensere på mangel på thyreoideahormoner indtil også de (binyrerne) bliver nedslidte. Du trænger til at læse mere på binyre-forummet, Belle
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hjelp forstår ikke helt: Blodprøver tatt i sammenheng med Hypotyreose
Av GJV i forumet BlodprøverSvar: 7Siste melding: 09-05-09, 11:36 -
Er ny her. Har hypothyreose og blir ikke bra
Av Rufus i forumet PresentasjonerSvar: 2Siste melding: 30-01-09, 22:55 -
Jeg blir ikke klok på dette, noen som kan hjelpe meg?
Av Veronica i forumet BlodprøverSvar: 8Siste melding: 19-08-08, 09:23 -
Verdiene blir ikke stabile.......
Av Solstråle i forumet Normalverdiene?Svar: 28Siste melding: 02-08-08, 18:20 -
Blir ikke bedre etter operasjon...
Av sofus i forumet OperasjonssalenSvar: 12Siste melding: 14-02-07, 14:05

Svar med sitat
Bokmerker