Viser søkeresultater 1 til 10 av 108
Threaded View
-
17-03-10, 17:30 #10
Jo - det er en liten definisjonsmessig nøtt det med bivirkninger.
Det vet legene å sno seg gjennom.
Unnlatelses-synda er også en synd !
Ingen tvil om at jeg hadde kraftige livsødeleggende bivirkninger i den tiden jeg brukte Levaxin.
Så sier behandlermiljøet at man ikke kan skylde på Levaxinen, og det kan være korrekt, men ikke hele sannheten.
Det man ikke sier noe om, er at det som skaper bivirkningene er det Levaxinen IKKE inneholder. Så kan men jo gjerne frita Levaxinen, men det er altså behandlingen som er mangelfull.
Jeg fikk ikke noe drahjelp av tillegg med Liothyronin heller - så det er ikke sant at det skyldes mangel på T3 i behandlingen (behandlingen av meg)
Så hvorfor hadde jeg et sannt helvete da ?
Og hvorfor forsvant 90% av det kort tid etter at jeg startet med Tyroid i stedenfor ?
Behandling med Levaxin hadde store bivirkninger hos meg, og de fikk meget store konsekvenser for mitt liv.
Hvor lenge venter man med å behandle syke mennesker ?
Er det noen eksempler på at det lønner seg for pasienten å vente med behandling ?
Jeg har virkelig vondt av deg Gekko !
Her er årsak og tendens krystallklar !
Få tak i en annen til å tolke blodprøvene dine og som vil gi deg en prøvebehandling.
Du oppgir lite fosfor.
Det må jo borge for prøver av D-vitamin, PTH og ionisert Ca.
Men klart at antistoffene vil ødelegge kjertelen så det er jo bra du har fått begynne.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Svar med sitat
Bokmerker