Sitat Opprinnelig skrevet av Kevlin Vis post
Hei på deg

Jeg er fra Drammen og ei venninne av meg har vært hos Dr.med Nina Willumsen.
Iflg http://www.uib.no/info/dr_grad/96/juni/nin.html
har hun har tatt doktorgrad på "Fiskeoljens gunstige effekter"

Iflg oppføringen hennes i Gule sider er hun "Spes. i gyn.og fødselshjelp".

Så kanskje er fastlegen din mer å satse på
dvs hvis det er mulig å vekke hans interesse med selektiv info vedr stoffskifte..
Ja, jeg er klar over at hun er gynokolog! Jeg var jo der også i egenskap av pcos og insulinresistens. Hun har samarbeidet tett med Sofie Hexeberg, og har faktisk også konsultert henne om mitt tilfelle.
Hun har hjulpet flere jeg kjenner som ikke har hatt behov for f.eks fødselshjelp. Men alt handler jo om hormoner, ikke sant?
Og jeg er meget godt fornøyd med henne, altså . Jeg vurderer også å få henne til å henvise meg til en god endokrinolog, om det viser seg at det blir begrenset hva hun kan hjelpe meg med når det kommer til stoffskifte. Jeg er helt avhengig av at behandlerne jeg går til har egenandel, da økonomien min er ekstremt dårlig ...
Det jeg liker med Willumsen er at hun er lavkarboorientert! Jeg kan ikke spise sukker/fruktsukker, gluten eller meieriprodukter, og da er det også viktig for meg at behandleren er åpen for de begrensningene jeg har.
Fastlegen min er nok litt for opphengt i tradisjonelle verdier fastsatt av WHO, etc, og selv om jeg liker han godt, så stoler jeg ikke på at han kan hjelpe meg her, jeg er redd det bare blir mer skuffelser ...