Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
17-03-10, 11:29 #7
Sv: Hypothyreose og insulinresistens
Takk for velkomsten! Og for linker, det setter jeg kjempestor pris på! Her noteres det ;).
Hei, og takk!
Jo, nå er det ikke sånn at sju liter er nomalen, altså, men jeg har klart å få i meg såpass mye ved et par tilfeller. Det er selvfølgelig ikke ønskelig, eller sunt. Men jeg kan altså nettopp bli så tørst!
Jeg prøvde i flere dager å begrense meg på vanninntaket, og det resulterte i absolutt utørrethet, hodepine, tørr kløete hud, ekstrem tørste etc. Så nå drikker jeg bare når jeg er tørst, og orker ikke å prøve å holde oversikte, for å unngå å bli verre. Jeg er nøye på å ta mineraltilskudd, da jeg er klar over at en del skylles ut når jeg drikker mye vann.
Jeg kan ellers nevne at jeg spiser stort sett ketogent (>50 gr kh om dagen), og har gjort det i flere år, og det krever et høyere væskeinntak enn et kosthold med mer karbohydrater. Normalt har jeg drukket ca tre liter vann om dagen, men de siste månedene har det tatt helt av ...
Ja, jeg veier forresten rett i underkant av åtti kg, og er ca 167 cm høy, så det er fortsatt noe overvekt å ta av ;).
Lignende tråder
-
Insulinresistens og stofskifte
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte, insulinresistens og PCOsSvar: 35Siste melding: 13-01-11, 07:03 -
Insulinresistens
Av ung mor i forumet Lavt stoffskifte, insulinresistens og PCOsSvar: 34Siste melding: 14-10-10, 21:04 -
Insulinresistens: 265 kg - 170 kg = 95 kg
Av Mod i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 08-03-10, 16:12 -
Armour og insulinresistens
Av atv i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 03-08-08, 21:23 -
insulinresistens og diett
Av mali i forumet Helbred og kostholdSvar: 5Siste melding: 28-09-05, 21:06

Svar med sitat
Bokmerker