Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Tråd: Hvor ta spyttprøve?
Threaded View
-
16-03-10, 15:25 #5
Sv: Hvor ta spyttprøve?
Jeg kontakta først SCANDLAB, men fordi jeg bodde i Norge anbefalte de bmLab, fordi jeg kunne få underskrift av legen min. Det i OSLO forstod jeg var et underlab av Scanlab.
Fra Sverige får du det som brev i posten (som fra Oslo) og du sender prøvene tilbake som vanlig brev (følger med konvolutt).
Du betaler ikke noe før selve prøvene er ferdiganalysert (i USA), og det ligger ved giro. Ingen toll..
Du får tilbake svar med god beskrivelse!!
Bare pass på at du presiserer at du skal ha 4 spyttprøver, og at de analyserer DHEA også- (bruker de samme prøvene).Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
fikk spyttprøve pakke for måling av kortisol
Av may g i forumet Hos legenSvar: 16Siste melding: 22-01-10, 09:16 -
Henvist til MR - istedenfor spyttprøve
Av Kevlin i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 10-01-10, 15:21 -
HJELP til tolkning av 24 timers spyttprøve???
Av Lulu i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 15-08-09, 08:00 -
Hvor mye kan tsh øke på 7 mnd?
Av Lexington i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 19-04-09, 15:04 -
Spyttprøve kortisol
Av elin* i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 13-08-05, 12:38

Svar med sitat

Bokmerker