Viser søkeresultater 1 til 10 av 41
Threaded View
-
14-03-10, 12:01 #19
Sv: Mine testresultater. Har også veldig vondt i øynene mine.
Tillykke Oslofia

Jeg tror, at du her har lært lægen noget, han ikke vidste noget om før. Jeg er sikker på, at han ikke har hørt om Thyroid Eye Disease og er blevet indrst inde chokeret over at opdage, at denne "nemme" sygdom kan have så alvorlige følger. Det er meget godt for alle patienter med antistoffer, der kommer på hans klinik efter dig. Godt gået, Oslofia!
Men en enlig svale gør intet forår (vår), du ved... Hold fast ved at have bisidder med når du skal mødes med lægerne. En bisidder til stede får altid en læge til at tænke sig om, en ekstra gang (er min og mange andres erfaring). Jeg er mægtig glad for din stedfar, kan du hilse ham hjerteligt og sige. Det er guldværd, at en thyreoidea-syg ikke kastes for løverne hele alene.
Du har helt sikkert ret! Det burde have været afdækket for længe siden, men når det nu ikke kunne lade sig at gøre - er det meget godt, trods alt, at du har ikke opgivet dig selv helt og resignerede i en overbevisning om, at du så måtte være hypokonder, godt "hjulpet" til den erkendelse af en læge.
Nu gælder det om at holde fast i sin egen fremtid, og ikke lade noget eller nogen komme i vejen for den. Om det så skulle koste de sidste kræfter, så kan jeg fortælle dig, at lige når man tror at man ikke kan være svagere (af denne sygdom), kan det vise sig efterfølgende, at man faktisk godt kan blive endnu svagere... Så lad være med at opgive, uanset at du (fortsat) kan møde modstand i helsevæsen. Du er stofskiftesyg og du hverken er eller bliver (nogensinde) en hypokonder! Det ligger fast! Rigtig meget lykke til, Oslofia
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Var hos legen igjen i dag med de vonde øynene mine.
Av Oslofia i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 11Siste melding: 15-03-10, 21:25 -
vondt i hodet og øynene.noen som vet hvorfor?
Av rikke i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 3Siste melding: 06-02-07, 23:01 -
Vondt i øynene
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 5Siste melding: 05-07-06, 23:10 -
øynene mine
Av madonna i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 13Siste melding: 14-05-06, 22:19

Svar med sitat

Bokmerker