Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
13-03-10, 20:06 #8
Sv: Produktguiden til kosttilskudd med vitamin D
Kom kanskje litt fort - mente i utgangspunktet ikke at de i seg selv er "drepende" som aspartam, men mener de ikke har noe i kosttillskudd/vitaminer og mineraler å gjøre. Skulle skrevet en setning til.
Ved for høyt inntak er det som du sier noen som får løs mage osv. Mange er ikke klar over at det er tilsatt sukkeralkoholer eller aspartam i slike produkter. Det samme gjelder forøvrig en del legemidler. Forøvrig enig i at sorbitol og xylitol kommer best ut i den forskning som er tilgjengelig - eller som jeg har lest. Jeg er generelt skeptisk til lange innholdsdeklarasjoner på vitamin/mineral og kosttilskudd da jeg har brukt så mye tid på å finne ut hva jeg virkelig skal ha, i hvilke mengder og i hvilke forbindelser. Da vil jeg ikke ha alt mulig andre greier det så være sukkeralkoholder eller løvetannblader. Er imidlertid nødt til å akseptere det noen ganger fordi jeg ikke klarer å finne "enkle" nok produkter
Lignende tråder
-
Kosttilskudd klassifiseres som legemidler
Av Sonja Midtlien i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 3Siste melding: 04-11-09, 22:50 -
Kosttilskudd og A-Vitaminer
Av puselus i forumet VitaminerSvar: 1Siste melding: 04-11-08, 15:16 -
Kosttilskudd
Av Lissa i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 35Siste melding: 23-06-08, 18:19 -
Vitaminer og kosttilskudd i Danmark?
Av bambi i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 8Siste melding: 05-07-07, 10:36 -
Vitaminer og kosttilskudd
Av KIDA i forumet VitaminerSvar: 3Siste melding: 04-01-07, 21:33

Svar med sitat
Bokmerker