Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Threaded View
-
13-03-10, 09:34 #17
Sv: Desperat rop om hjelp
Jeg var i samme situasjon som deg når jeg søkte uføretrygd. Jeg kunne ikke godta noen av de diagnosene som var satt på meg, og insisterte på at jeg ikke hadde dem. NAV brukte to år på å behandle søknaden. Den ble avslått de to første gangene, men til slutt fikk jeg innvilget TU. Ikke på noen offisiell diagnose, men på en opplisting av noen få av mine symptomer. Men det var vanskelig å få til, og tok lang tid.
Et mulig problem med en depresjonsdiagnose, er at det kanskje vil komme krav fra NAV om at du tar mer behandling. Og medisinen vil du kanskje være behandlingsresistent mot fordi du har stoffskiftesykdom og ikke depresjon. Da anbefales kanskje en enda sterkere medisin og slik fortsetter det.
Jeg forstår veldig godt hva du sier med skyggeliv. Men det må være lov å føle på dette hvis det er slik. Klart det går innpå oss når vi er kronisk syke, vi er da ikke overmennesker heller.
Jeg tror kanskje du må skifte fastlege...
Lignende tråder
-
Desperat mann på let etter hjelp!
Av BerKath i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 77Siste melding: 21-05-16, 22:30 -
Behandling i Trondheim. Hjelp, jeg er desperat!!!
Av missmulatto i forumet Hos legenSvar: 28Siste melding: 30-03-11, 14:33 -
Jeg er ved at være desperat.
Av Ditte i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 08-08-10, 10:49 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44 -
Uten diagnose - begynner å bli desperat.
Av Evita i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 5Siste melding: 31-10-08, 14:48

Svar med sitat
Bokmerker