Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
12-03-10, 09:47 #5
Om kroppen min har konvertert nok FT4 til FT3?
Hei dere.
Kan noen av dere svare meg på hvordan jeg vet om kroppen min har konvertert nok FT4 til FT3?
Trodde at hvis prøvene viste en høy FT3 så var det ikke noe galt med denne prosessen, men slik jeg leser n'finn her så blir jeg usikker!
mine siste prøver viste
tsh - 0,7
FT4 - 16,2
FT3 - 5,1
Anti-tpo <1300
Selv om dette ser bra ut! føler jeg meg Ræ...spesielt etter at jeg nå har brukt energi på å planlegge fest for mamma'n min...det har godt rett hel... fordi jeg ikke eier energi. Enhver bitte lille antydning til stress tar helt pipen av meg!
Hva er feil med mine verdier? og kan det evt. være binyrer som slår meg ut nå! jeg har heller ikke kjertel igjen, den ble fjernet for ett år siden og skyhøye antistoffer som ikke er målbare...Desperat rop om hjelp. Hashimoto, hypotyreose, levaxin siden 2007, fjernet skjoldbruskkjertel april 2009
Lignende tråder
-
Har du en fil, du ikke ved, hvordan man åbner?
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 0Siste melding: 14-05-09, 23:54 -
HJELP! Hypothyreose. Nå klarer jeg snart ikke mer....
Av Dolphin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 74Siste melding: 08-02-09, 13:04 -
Hvordan fungerer magen deres? Litt ufine detaljer!
Av marge i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 23Siste melding: 11-03-07, 10:11 -
klarer ikke å gå ned i vekt...reductil
Av villemo i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 11Siste melding: 28-05-06, 11:17 -
klarer ikke gå ned i vekt
Av Julla i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 2Siste melding: 09-05-05, 17:58

Svar med sitat
Bokmerker