Viser søkeresultater 1 til 10 av 41
Threaded View
-
11-03-10, 15:45 #17
Sv: Mine testresultater. Har også veldig vondt i øynene mine.
Lavt stoffskifte påvirker jo evnen man har til å hantere de psykiske problemene man opplever.
Det er bare det at de medisinene som legen vanligvis vil ordinere til psykiske tilstander virker dårlig, og er i beste fall helt overflødige.
Men legen kan sikkert observere tilstanden - særlig hvis en sykehistorie kan gi mistanker i samme retning.
Det er bare det at de er ikke helt klar over at stoffskiftet kan ha hele elelr deler av årsaken til observasjonen.
Mange er også hypokonderforklart av samme årsaker.
Men det var jo bra at legen fikk tenkt seg litt om da.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Var hos legen igjen i dag med de vonde øynene mine.
Av Oslofia i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 11Siste melding: 15-03-10, 21:25 -
vondt i hodet og øynene.noen som vet hvorfor?
Av rikke i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 3Siste melding: 06-02-07, 23:01 -
Vondt i øynene
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 5Siste melding: 05-07-06, 23:10 -
øynene mine
Av madonna i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 13Siste melding: 14-05-06, 22:19

Svar med sitat

Bokmerker