Viser søkeresultater 1 til 10 av 41
Threaded View
-
10-03-10, 19:08 #9
Sv: Mine testresultater
Takk for svaret n'Finn. Hvordan finner jeg ut om antistoffene er varige eller forbigående? Føler at legen jeg traff i dag var veldig avlappet til hele opplegget, og mente at de plagene jeg har skyldes traumer og en stor livskrise jeg hadde for 4 år siden. Jeg snakket bl.a om dårlig hukommelse og bomullsdott i hodet, han snakket om datatrafikk og datavirus som en forklaring til de sympomene jeg hadde. At hodet mitt hadde en overload pga av livskrisen jeg hadde for 4 år siden? Jeg mener at denne livskrisen kanskje påførte meg høyt stoffskifte siden jeg har vært frisk som en fisk inntil høsten 2005 da denne kom!
Jeg prøvde også å snakke om hvor fort jeg kunne komme til spesialist. Svaret var at dette måtte taes stegvis og at vi måtte ta en ting om gangen! Føler at jeg kanskje ikke har så mye å si for å påvirke legen. Er som sagt veldig urolig for det her, og ønsker å få full utredning så snart som mulig, og av en spesialist....
Lignende tråder
-
Var hos legen igjen i dag med de vonde øynene mine.
Av Oslofia i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 11Siste melding: 15-03-10, 21:25 -
vondt i hodet og øynene.noen som vet hvorfor?
Av rikke i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 3Siste melding: 06-02-07, 23:01 -
Vondt i øynene
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 5Siste melding: 05-07-06, 23:10 -
øynene mine
Av madonna i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 13Siste melding: 14-05-06, 22:19

Svar med sitat

Bokmerker