Viser søkeresultater 1 til 10 av 41
Threaded View
-
10-03-10, 18:14 #7
Sv: Mine testresultater
Blir kjempeglad om noen kan se på resultatene mine. Anti TPO var ganske høyt syntes jeg, noe legen ikke kommenterte. Vet at mamma hadde høyt stoffskifte, og masse hjerteproblemer. Hun gikk bort i fjor og jeg er livredd for at dette skal gå uttover hjertet mitt. Er 386 i Anti TPO skyhøyt?
Skal tilbake til legen neste uke men synes det er kjempelenge til! Har også veldig vondt i øynene mine, stort trykk bak begge øyelokkene! I tilleg til resten av smørbrødlista med plager som dette tydeligvis har medført. Trodde jeg hadde Fibromyagi jeg, og var til utrdening for dette da disse resultatene dukket opp!
Lignende tråder
-
Var hos legen igjen i dag med de vonde øynene mine.
Av Oslofia i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 11Siste melding: 15-03-10, 21:25 -
vondt i hodet og øynene.noen som vet hvorfor?
Av rikke i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 3Siste melding: 06-02-07, 23:01 -
Vondt i øynene
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 5Siste melding: 05-07-06, 23:10 -
øynene mine
Av madonna i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 13Siste melding: 14-05-06, 22:19

Svar med sitat

Bokmerker