Sitat Opprinnelig skrevet av Mebh Vis post
Jeg kom tilfældigvis forbi i går og havde kun læst noget, der ligner en halv side, før tårene stod mig i øjnene. Jeg græd af lettelse over at få bekræftet, at jeg ikke er en hysterisk hypokonder, som jeg længe har følt mig som.
Hej Mebh og velkommen

Jo, stofskiftesygdomme i skjoldbruskkirtlen er jo en hovedleverandør af hypokondere til de stakkels nationale sundhedsvæsener i vores nordiske lande. Vi burde måske omdøbe vores forum til "Hypokonder-forum" da de fleste af vores brugere arriverer her med en færdigkogt hypokonder-diagnose eller i bedste fald - under mistanke herfor. Så velkommen blandt venner og lidelsesfæller - Mebh.

Jeg ser at du har valgt den samme avatar som Lisbeth. Det er ikke så værst at dele smag-og-behag med Lisbeth, da hun er et allertiders dejligt menneske. Håber du vil trives her, også selv om svar på ens indlæg ikke altid kommer lige med det samme. På et forum som vores er det ikke altid at man har overskud til at kommentere på hinandens indlæg straks man læser dem. Men så plejer det at blive lidt senere. Det vigtigste er hvad du skriver på forummet, da det netop er på denne måde, at de fleste får bedst hjælp af - hinandens erfaringer, også dem der ikke er postet som et direkte svar på ens egne indlæg. Det er meget vigtigt.

Jeg vil prøve at finde den tråd, der har ført dig hertil, men jeg kan ikke love noget, da vi har virkelig mange tråde at lede imellem. Kan du huske hvilke søgeord du brugte på Google?