Viser søkeresultater 1 til 10 av 94
Threaded View
-
03-03-10, 06:33 #11
Sv: Kvinne i nød med høy anti-TPO søker ridder på hvit hest (dvs. erfaring og visdom:
Tørre øyne: Be om henvisning til øyelege. Har tilstanden vart over tre måneder, har du rett på øyedråper på blå resept, gjerne de dyreste. Mens du venter på dette må du passe på øynene dine: gå på apoteket i dag, kjøp kunstige øyedråper og bruk dem mange ganger pr dag, så ofte du kjenner behov, og gjerne litt til. På apoteket kjøper du også en vaselinsalve, Simplex eller VitApos som du bruker på natten. Trekk ut nedre øyelokk og legg dråper og salver der. Pass på at s p iss en ikke berører øyet, vær nøye med håndhygiene, det er meget lett å få infeksjon når du har tørre øyne. Jeg hadde to infeksjoner på hverandre ved juletider.
Spyttprøve: Ring legen og be om å få fire. Eller om du har telefonnummer til labben kan du høre om det er mulig å få fire.
Fint å høre at det går bedre med deg
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Min erfaring med lavkarbodiett
Av NoraH i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 12Siste melding: 11-12-09, 01:19 -
Nykomling som søker svar
Av HeiDisign i forumet PresentasjonerSvar: 6Siste melding: 13-01-08, 09:46 -
Min erfaring med operasjon
Av Juliemor i forumet Operasjon for Hashimoto'sSvar: 1Siste melding: 21-11-06, 11:03 -
Er det noen her som har erfaring med homeopati?
Av Thyr i forumet Alternativ behandlingSvar: 3Siste melding: 01-09-06, 11:34 -
Når på dagen dere tar levaxin ?
Av ung mor i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 13Siste melding: 06-04-05, 22:21

Svar med sitat

Bokmerker