n`Finn: Jeg var i grunnen redd for det.. Hvis jeg har forstått dette rett så må man altså helst ha antistoffer for at legene skal være enig i at man har et lavt stoffskifte? Er det slik det fungerer?? Jeg skulle virkelig ha ønsket at jeg hadde de forbaska antistoffene altså, jeg blir snart sprø av å ikke vite akkurat hva det er som er i veien med meg, eller hvordan jeg kan finne ut av det!

Det står jo nederst hos deg at du har lavt stoffskifte uten å ha antistoffer: Har det vært sånn hele tiden? Og hvordan fant du i så tilfelle ut at du hadde det??

Hm, er det kanskje noen av dere andre her inne som kan svare meg på hvordan man kan finne ut av om man har lavt stoffskifte hvis man ikke har såkalte antistoffer??

Har dere erfaring med noen slags prøver som skal være bra for å finne ut av dette, som ikke nødvendigvis legene bruker så mye i dag??

Jeg trenger virkelig all den hjelp jeg kan få her inne!! Er det noen som kan hjelpe meg med dette??

Jeg ba foresten om å få utskrift av samtlige prøver som er blitt tatt av meg i det siste, og slik ser de ut:
2/2: S-TSH: 6,5, S-FT4: 15,6
11/2: S-TSH: 5,7, S-FT4: 13,7
17/2: S-TSH: 4,9, S-FT4: 15,5.. Men denne dagen ble det også tatt andre prøver i forhold til stoffskiftet, og disse var som følgende: S-TRAS: 0,8,S-FRITT T3: 6,5 og S-Anti- TPO: 25

Jeg ser at S-FT4 var en del lavere den 11/2 enn de andre to gangene den ble målt. Er det vanlig at disse verdiene forandrer seg litt??
Jeg kan så alt for lite om dette! :/