Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
01-03-10, 17:53 #4
Sv: Det lave stoffskiftet ikke har slått ut enda?
TRAS-testen skal være mindre enn 1, så du har ikke antistoffer mot kjertlens TSH-reseptor.
Anti-TPO er også negativ. Noen oppgir at den er negativ under 30, andre under 60. Sikker forekomst er over 100.
Så du har ingen antistoffer.
Så må du bare spørre om det du lurer på. Jeg er ingen verdensmester i å forklare, så bare spør.
Dr. Broda Barens har beskrevet andre diagnosemetoder enn de som er vedtatt brukt idag. Det han mener, er vel at hans metoder bør brukes i tillegg til dagens.
Metoden innebærer økt fokus på kroppstemperaturen.
Det er spesielt morgentemp han er ute etter. Da har varme fra muskelaktivitet, fordøyelse og tankevirksomhet ikke bidratt til å danne kroppstemperaturen.
Om natten jobber stoffskiftet med å restituere oss etter dagens dont.
Varmen denne aktiviteten skaper skal være såpass høy at den klarer å fyre oss opp til kroppstemperaturen, eller gjerne litt underda.
Lavere enn 36,8 mener han skyldes at stoffskifteaktiviteten er for lav.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Jeg er utmattet til de grader. Kan dette komme av det lave stoffskiftet?
Av Vilde i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 111Siste melding: 12-05-10, 13:08 -
Da stoffskiftet ble lavt, tåler jeg ikke alkohol lenger.
Av camomilla i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 06-03-09, 10:54 -
Enda en ny
Av i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 28-06-07, 23:58 -
Enda en ny
Av Bittebitt i forumet PresentasjonerSvar: 0Siste melding: 23-06-07, 09:35 -
Det var ikke stoffskiftet
Av sportyBoy i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 116Siste melding: 13-10-05, 10:17

Svar med sitat
Bokmerker