Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
01-03-10, 15:06 #3
Sv: Det lave stoffskiftet ikke har slått ut enda?
Tusentakk for hjelpen n`Finn! Selv om jeg må være ærlig å si at jeg ikke skjønner meg riktig helt på alt det du skrev... Blir så mye å sette seg inn i.. Men skjønner vel kanskje det meste da..
Men må rette på en ting i det jeg skrev da: Anti tpo`en min ligger visst på 25, ikke under. Men regner med at jeg ikke har antistoffer da?? Hvordan er dette med antistoffverdier egentlig? Når regnes det som at man har antistoffer i kroppen??
Jeg fikk oppgitt at Tras- verdien min var på mindre enn 0,8, og at dette er normalt. Hva skal Tras- verdien ligge på egentlig da??
Huff, jeg vet så alt for lite om dette.. Jeg vet bare at jeg har masse symptomer på lavt stoffskifte, og for den saks skyld også masse symptomer på binyre tretthet.. :/
Mener at jeg leste en plass her inne på forumet at for å sjekke selv om man har binyre tretthet så kan man måle temperaturen sin før man står opp om mårran.. Men jeg husker ikke helt hva denne evt. skulle ligge på? Noen som vet??
Min har i gjennomsnitt logget på 36,5 grader de dagene jeg har målt den.. Det er vel sikkert normalt at den kan ligge litt under 37 grader da??
Kevlin: Takk for hjelpen og lykkeønskningene!
Ser desverre for meg at dette kan ta laaang tid å finne ut av.. Og at det desverre kan bli en kamp.. Noe jeg absolutt ikke trenger, da mye allerede har vært en kamp i livet mitt, og jeg i grunnen er veldig sliten av å hele tiden måtte kjempe.. :(
Det er vel også dette som faktisk nå har gjort meg så syk.. :(
Gikk inn på den linken som Vigdis hadde postet, og den skal jeg sannelig skrive ut! For der var det masse nyttig, ser det ut som!
Så takk til deg også Vigdis!
Lignende tråder
-
Jeg er utmattet til de grader. Kan dette komme av det lave stoffskiftet?
Av Vilde i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 111Siste melding: 12-05-10, 13:08 -
Da stoffskiftet ble lavt, tåler jeg ikke alkohol lenger.
Av camomilla i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 06-03-09, 10:54 -
Enda en ny
Av i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 28-06-07, 23:58 -
Enda en ny
Av Bittebitt i forumet PresentasjonerSvar: 0Siste melding: 23-06-07, 09:35 -
Det var ikke stoffskiftet
Av sportyBoy i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 116Siste melding: 13-10-05, 10:17

Svar med sitat
Bokmerker