Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Tråd: Om dr. Broda O. Barnes
Threaded View
-
26-02-10, 23:51 #3
Sv: Kort om dr. Broda O. Barnes
Det kan jeg bare bekræfte 1000%. Fra operationen i skjoldbruskkirtlen i 1978 og til ca. et år efter at jeg havde kasseret Eltroxin (i 2007) - har jeg haft 3-4 migræneanfald om måneden af varighed på mellem 1 og 3 døgn. Først da Imigran er blevet godkendt til behandling af migræne i Danmark, i begyndelsen af 90-erne, tror jeg - blev tilværelsen meget mere tålelig, selv om antallet af anfald var det samme som før.
De sidste 2-2½ år efter at jeg er overgået til medicinering med Thyroid' er - har jeg oplevet måske 1 til 2 migræneanfald om året. Det kan mærkes! Ikke mindst på pengepungen da anfaldsmedicinen Imigran koster en formue, hvor jeg betalte omkring 1300 dkr for 6 (seks!!!!) tabletter. Dvs. fra at betale ca. 10.000 dkr om året for anfaldsmedicinen Imigran - betaler jeg nu max. 450 dkr pr år.
Når man tænker på, hvor meget Thyroid-mediciner udfordrer de dyre design-lægemidler - er det ikke noget at sige til, at desiccated thyroid søges afskaffet af medicinalindustrien. Den gør mange "livsstils-lægemidler" overflødige, bl.a. statiner for kolesterol, blodtryksmedicin, samtlige depressionsmidler.... og man kunne blive ved. Bare læs om hvad Barnes har beskrevet af alskens sygdomme, der gik i remission efter opstarten af behandling for thyreoidea-tilstande.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hypothyroidism: The Unsuspected Illness by Broda O. Barnes, M.D., Ph.D.
Av Vigdis i forumet Bøker om lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 07-07-13, 20:35 -
Om dr. Broda O. Barnes
Av Anisa i forumet Emner startet av AnisaSvar: 3Siste melding: 11-10-10, 17:36 -
Comedy of errors, Broda O Barnes
Av Vigdis i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 17-05-09, 17:41 -
Barnet og lavt stoffskife fra Broda o Barnes
Av Vigdis i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 0Siste melding: 12-03-09, 07:50

Svar med sitat

Bokmerker