Viser søkeresultater 1 til 10 av 88
Threaded View
-
23-02-10, 14:39 #23
Sv: Legen har friskmeldt meg, men jeg er fortsatt like sliten...
Jeg forteller kort hva jeg har gjort.
Jeg ble medisinert fom mars 2005...merka bedring høsten 2006, dvs. da var dosen kommet såpass opp at den sikkert begynte virke.
Så ble jeg (via SMS) medisinert ned(mars 2007)--og jeg gikk på den smellen jeg betaler for i dag. Undermedisenering pluss kræsja binyrer.
Da jeg omsider tok ut prøvesvara mine, så jeg at jeg hadde blitt med.ned kun pga subrimert TSH.
Siden stoler jeg IKKE,IKKE på dem.
For et år siden medisinerte JEG meg opp på Levaxin på egen hand- uten å fortelle legen det. Jeg fikk da fT4 opp til over ref. og fT3 ca 80% opp.
Men selv om blodverdiene steg, fulgte formen ikke med.
Jeg har nå skaffa meg Thyroid fra utlandet, og fortsetter med binyrestøtte.
Hva jeg prøver å si--jeg betalte så dyrt for uvitenheten deres, stoler IKKE på dem, og har tatt kontrollen over eget liv.
For all del-la dem ikke medisinere deg etter TSH hvis du føler at du ikke er blant dem det fungerer for--for noen kan, men langt fra alle.
Jeg vet hva jeg ville gjort, Puselille!!
Forhøyet verdi av Folat mener jeg ikke behøver å ha klinisk betydning....Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Fortsatt nikotin.....
Av i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 04-09-07, 21:26 -
Går på Levaxin, men sliter fortsatt....
Av Jente77 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 7Siste melding: 11-01-07, 19:40 -
Hjernen min er fortsatt veldig tåkete
Av Dolphin i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 3Siste melding: 22-12-06, 12:06 -
Er så frustrert over at jeg mister fortsatt uendelig mye hår
Av linnmathea i forumet Lavt stoffskifte, hår og neglerSvar: 8Siste melding: 02-09-06, 18:58

Svar med sitat

Bokmerker