Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Threaded View
-
17-02-10, 22:26 #3
Sv: Vanskelig å etablere seg i dag gitt...
Sosialen har vi ikke kontakt med lenger.. det var for 7 år siden det.. Mulig jeg har ordlagt meg veldig feil her i "stresset" mitt..
Vi leverte søknad til husbanken her for 2 dager siden. Men fikk opplyst at det var en måneds behandlingstid og at det er vanskelig å få penger derifra. Husbankens startlån blir disponert av kommunen. Jeg hentet i alle fall søknadspapirene på rådhuset ;)
Nå kommer jo vi til å klare oss uansett. For vi har mulighet til å spare et par år. Men kunne ønske at barna mine begynte på skole og kunne fullføre årene der. Er så kjedelig å flytte hele tiden. Siden ungene kom til verden har jeg allerede flyttet 4 ganger. Har ikke lyst og ende opp med å flytte 5-6 ganger før vi finner vårt eget som vi kan bo i resten av oppveksten deres. Jeg hadde selv en stabil oppvekst og det er mitt største ønske for barna mine..
Syntes veldig synd på de som ikke har mulighet til å spare. For leieprisene i dag er jo helt horible. Selv betaler vi 8000kr i måneden.. og det er nok for å leie syntes jeg. En venninne av meg leier en leilighet for 10 000kr.. og det var alt hun fikk tak i.. Så det er ikke lett i dag. Syntes synd på de som er 18-19 år nå og skal ut å finne seg hybel.. til og med det koster jo 5-6 tusen i dag.. I alle fall her jeg bor..
Lignende tråder
-
Der ble det for tøft gitt.. oppsagt!
Av lissi32 i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 18Siste melding: 17-04-08, 22:49 -
skal på sovelaboratoriet jeg gitt
Av heisann i forumet SøvnSvar: 2Siste melding: 16-05-06, 20:36 -
Vanskelig å bli gravid?
Av Ruth i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 25-05-05, 13:54

Svar med sitat
Bokmerker