Viser søkeresultater 1 til 10 av 191
Threaded View
-
16-02-10, 17:04 #39
Jeg får jo ikke medisin på reg.fritak av h-n,og det er flere mnd siden jeg har vært der. Akkurat for tida har jeg norsk helsevesen spes. "i vranga" av ulike årsaker, og jeg har bestemt meg for ikke å krysse dem.Det skal bli svæært leenge til neste gang..."DE" har voldet meg for mye vondt på flere områder, så nå blir det "pay-back-time"!!!
Jeg hadde jo de få Thyroidtab. jeg hadde kjøpt via nettet, men var hverken fugl eller fisk, så måtte jo tilbake til Levaxin. så via kjente har jeg nå fått fra Thailand, og så mange at jeg kan starte på nytt og ordentlig!!
Jeg klarer meg ikke med hydrokortisonkrem, så det får gå som det vil...
Hadde 100 "Cortef", men det var en dråpe i havet....
Jeg visste jo at "flighten" fra Thailand nærma seg, så for en god uke siden trappa jeg ned "Levaxin" til 100 µg....(fra ca. 150 µg det siste halve året).De siste dagene har jeg syntes at jeg ikke var fullt så stri i låra bl.a. I dag gikk jeg på vekta....minus 1,5kg --kun ved å ta mindre syntetiske piller. Jeg tror ikke det er noen tilfeldighet, for jeg har jo tidligere nevnt at leg har lagt på meg når dosen har økt....men har måttet det pga underdoseringssymptom.
Forklar det "den som vil"!!!
Jeg merka forøvrig ikke noe til den"" direkte T3-en ""jeg fikk i går......Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Nybegynner
Av Elly i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 09-12-15, 20:35 -
Nybegynner... og skjønner ingenting...
Av Destiny85 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 24Siste melding: 02-03-09, 10:43 -
Nybegynner spm... ;)
Av Grace i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 29-10-08, 13:41 -
Enda et spørsmål; om T3 denne gang :-)
Av Marina73 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 02-06-08, 15:59

Svar med sitat

Bokmerker