Viser søkeresultater 1 til 10 av 88
Hybrid View
-
15-02-10, 13:05 #1
Sv: Legen har friskmeldt meg, men jeg er fortsatt like sliten...
Finn og nora, takk for svar.
Jeg trodde nok at jeg hadde rett, men jeg blir så forbanna usikker på min egen viten når jeg blir møtt med sånne bastante svar fra legen... enda jeg satt i hele går kveld og leste om binyrer og spyttprøve, og T4 som omdannes til T3. Jeg hadde det til og med skrevet ned på huskelappen min, men likevel ble jeg usikker
Men hvis hun holder fast ved at det er laboratoriet som må avgjøre om FT3 og TRAS skal måles... og laboratoriet ikke gjør dette før hun har rekvirert det... hva gjør jeg da?
Finnes det noe lett forståelig dokumentasjon et eller annet sted, som jeg kan skrive ut og ta med til henne tro?
(Jeg vet det er mye her inne, og jeg har sikkert skrevet ut 5 kilo med papir allerede...)Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 10-12 år siden. Jeg følte meg ikke syk på den tiden, bare litt trøtt, og prøveresultatene var helt greie etter at jeg ble medisinert.
For 3 år siden kom smellen...
Lignende tråder
-
Fortsatt nikotin.....
Av i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 04-09-07, 21:26 -
Går på Levaxin, men sliter fortsatt....
Av Jente77 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 7Siste melding: 11-01-07, 19:40 -
Hjernen min er fortsatt veldig tåkete
Av Dolphin i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 3Siste melding: 22-12-06, 12:06 -
Er så frustrert over at jeg mister fortsatt uendelig mye hår
Av linnmathea i forumet Lavt stoffskifte, hår og neglerSvar: 8Siste melding: 02-09-06, 18:58

Svar med sitat

Bokmerker