Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
Men: ved inntak av hydrokortison, som kroppen omdanner til kortisol, et viktig hormon, kom seksualiteten min tilbake. Den hadde vært bortreist temmelig lenge. Vi er komplekse vesener, proppfulle av hormoner. Det er så mye som skal stemme og samstemme, nesten som et orkester! Jeg er ikke medisiner, jeg forsøker bare i korte trekk å forstå hva som hender i meg!

Min konklusjon er at jeg opplever at jeg har fått livet tilbake i gave ved å medisinere meg med Thyroid i stedet for Levaxin. Det er ikke likt for alle. Og noen fungerer optimalt på en miks av Levaxin og Thyroid. Så det må testes ut i lang tid, vil jeg tro. Men jeg ville forsøkt, om jeg var i dine sko! Der du er nå, høres ikke ut som et drømmested akkurat når jeg leser det du skriver.

Mitt spørsmål til deg er: Hva har du å tape, bortsett fra litt penger?
Sexliv, ja det hadde vore noko det! Sex er eit overskots fenomen for min del, så seier seg sjølv at den delen ligg litt nede for telling for tida.

Eg har vel ikkje så mykje å tape, så kjem til å prøve Thyroid så snart som rmogleg. Skal poste her etter kvart.