Sitat Opprinnelig skrevet av anitab
Jeg står opp om morgenen, slår på radioen og prater med datteren min samtidig. Det går bra. Men når pappaen kommer til frokostbordet eksploderer det i hodet - radioen slås av og så går det bra igjen. Så jeg tåler to lydkilder, men ikke tre, det er klart. Nå må det nevnes at datteren min er usedvanlig pratsom og da, så kanskje det har noe med saken å gjøre?
Hjelp... jeg får åndenød av bare en pratsom....

Sitat Opprinnelig skrevet av DCS
har vokna opp stiv av kulde og nesten skremt av mareritt, når eg har overdosert med thyroid om kvelden, og før eg begynte med binyre-tilskot... det same har det vore med hørselen, dårleg/overfølsomhet for lyd/irritabelitet, angst, osv osv.... men det vert iallefall bedre/borte etterkvart, så trur nok det har med binyrene å gjere det og.... stakkars organ...
Jeg opplever visst mye likt som du. Trøstende å lese, selv om jeg ikke unner deg elendigheten. Men det gir jo håp om bedring, selv om jeg ikke vet om jeg klarer å bli like flink som deg til å ta være på binyrene da.

Stakkars oss, som må leve med de haltende organene... Og tenk - at vi kanskje kunne fått hjelp for lenge siden, om bare legene hadde hatt litt mer greie på dette. Nei, må ikke tenke på det engang, alle de fæle årene som kanskje kunne vært unngått.