Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Tråd: Min historie.......
Threaded View
-
07-02-10, 17:18 #3
Sv: Min historie.......
Hei Hansen!
Han forklarte det slik at kjertelen skal lage et stoff, og noe den ikke gjør når man har lavt stoffskifte.Og da var det et punkt oppe i hodet som skulle ta over eller noe sånn....skjønte det ikke helt jeg, men hva vet jeg.
Men da han hadde sett på mine prøver så sa han at den ene prøven viste at jeg hadde lavt stoffskifte, men så skulle det egentli gjøre utslag i en annen prøve, men det hadde den ikke gjort. Dette var noe han sa var rart.
Jeg skal prøve å få tak i prøvesvarene mine så jeg kan se. Også har jeg nå en ny lege som sjekker meg opp litt bedre da, har jeg inntrykk av i værtfall.
Og jeg måtte begynne å ta Folsyre, for det hadde jeg ingenting av.
Jeg prøver å lese meg fram og finne svar, men sliter veldig med å lese ting som er litt vanskelig å forstå. Skjønner det ikke. Faller ut, mister konsentrasjonen. Hodet virker ikke, det kjennes kaputt! he,he....
Men håper med tiden at jeg blir litt klokere.
Og at den nye legen hjelper meg å skjønne å finne ut hva det er. Jeg skal i morgen å frigi de gamle sjonalene mine hos legen, slik at den nye får et innblikk.
Lignende tråder
-
Min søster Bjørgunns (skrekk)historie !!
Av Lajla i forumet Frustrert og leiSvar: 42Siste melding: 27-05-13, 09:32 -
Min historie
Av Carro i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 11Siste melding: 21-03-09, 07:02 -
Litt om meg og min historie....
Av Woodhill i forumet PresentasjonerSvar: 2Siste melding: 15-08-07, 21:22 -
Min historie...
Av liten i forumet PresentasjonerSvar: 0Siste melding: 12-07-06, 09:14

Svar med sitat
Bokmerker