Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
19-10-09, 12:06 #6
Sv: Operation af skjoldbruskkirtel
Hej Anisa
Tak for dit svar.
Ja det er en svær beslutning at tage. Som du skriver er der jo på ingen måde garanti for at symptomerne vil forsvinde eller nye støder til.
Jeg vil allerhelst beholde min skjoldbruskkirtel men jeg tror ikke stofskiftet vil "holde" uden medicin. Jeg håber på at kirtlen vil "skrumpe" når den er fri for medicin men.........
Jeg er meget forundret over ikke at ha fået oplyst af egen læge Thycapcol er stadelig på længere sigt. Er det almindelig viden eller er det mig der har været naiv ?
Jeg kom meget tidlig i overgangsalder og den er passeret ( kun svedturene varer ved ) men du nævner en anden type medicin man får i den periode ??
Jeg er "ny patient" på OUH og syns den læge jeg har er ok. Han siger tingene ligeud og giver mig tid til at tage beslutningen. Men jeg er "krævende" og er opmærksom og har alle antenner ude. Det er jo trods alt mit liv og helbred.
Derfor er det rigtig dejligt at søge og få oplysninger fra dette forum : )
Kh LHFor å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Skjoldbruskkirtel-svigt
Av Anisa i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 0Siste melding: 14-01-10, 16:05 -
Skal jeg takke ja til operationen?
Av LisH i forumet Høyt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 09-12-09, 08:10 -
Fluor, skjoldkjertel og lavt stoffskifte
Av i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 5Siste melding: 04-07-09, 22:36 -
Fluor og skjoldbruskkirtel
Av Anisa i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 0Siste melding: 04-07-09, 22:36 -
Westhroid og en operation for en tarmsygdom
Av Anisa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 11-06-07, 10:18

Svar med sitat
Bokmerker