Viser søkeresultater 1 til 7 av 7

Tråd: Spa

Hybrid View

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Lier
    Alder
    61
    Meldinger
    409

Standard Sv: Spa

Godt spørsmål,
    det har ikke jeg vært borti,
    har aldri blitt spurt om dette når jeg har vært på spa.
    Skulle jo ikke ha noe å si?
    Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her

Medlem siden
    Sep 2009
    Meldinger
    229

Nå har ikke jeg vært på spa, men har tatt massasje flere ganger. Og der må jeg oppgi at jeg har lavt stoffskifte. Dette ble forklart med at det erfares at våre kropper ikke tåler like må påkjenning. Normalt vil man ved en natt søvn bli restituert igjen og være like pigg, mens vi kan bruke opptil flere dager. Derfor er det viktig å ikke ta de behandlingene som som er hardest for kroppen uten å vite at man tåler det.

Føler jeg skriver litt i tåka nå, så håper dere forstår hva jeg mener. Jeg blir faktisk dårlig av (så lite som) boblebad. Hvis jeg sitter for lenge får jeg skikkelige "influensasymptomer" dagen etterpå og blir sengeliggende. Skjønte det ikke til å begynne med at det kunne komme av dette, men nå har jeg prøvd flere ganger og det skjer hver gang. Har blitt forklart at det er pga at det blir for mye avfallsstoffer i kroppen som hoper seg opp.
    10 år med Hashimoto's. Les mer i Damens dagbok

Medlem siden
    Nov 2009
    Alder
    57
    Meldinger
    225

Jeg hadde bestilt Algeinnpakning, når jeg kom dit og fylte ut det skjemaet om man har sykdommer og tar medisiner så noterte jeg stoffskiftet. Da fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunne ta behandlinger med alger, men de andre kunne jeg velge fritt mellom. De sa at alger påvirket stoffskiftet og at det ikke var bra for oss med slike sykdommer.

Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Oslo
    Alder
    40
    Meldinger
    91

Sitat Opprinnelig skrevet av Damen Vis post
    Har blitt forklart at det er pga at det blir for mye avfallsstoffer i kroppen som hoper seg opp.
    Jeg trodde at spa-behandlinger skulle hjelpe til med å kvitte seg med opphoping av giftstoffer? Foreksempel massasje? Er det i boblebad at giftstoffene hoper seg opp? Kanskje det hjelper med en god massasje etterpå

Til de som liker spa kan jeg annbefale å dra på spatur til Tallinn! Billig å fly, bo, spa, og handle!!

Medlem siden
    Sep 2009
    Meldinger
    229

Sitat Opprinnelig skrevet av skogstad Vis post
    Jeg trodde at spa-behandlinger skulle hjelpe til med å kvitte seg med opphoping av giftstoffer? Foreksempel massasje? Er det i boblebad at giftstoffene hoper seg opp? Kanskje det hjelper med en god massasje etterpå

Til de som liker spa kan jeg annbefale å dra på spatur til Tallinn! Billig å fly, bo, spa, og handle!!
    Problemet er at kroppen ikke klarer å kvitte seg med avfallstoffene fort nok. Altså, massasje og spa løser opp og frigjør avfallstoffer, men hos meg ihverfall kommer de ikke fort nok ut. Og hvis for mye da blir "løsnet på" så blir jeg sengeliggende. Viktig å drikke myyye etter behandlinger ihvertfall.
    10 år med Hashimoto's. Les mer i Damens dagbok

Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Oslo
    Alder
    40
    Meldinger
    91

Hvordan er det med fysioterapi? Jeg gikk mye til fysioterapi før, for den stive nakken min, men jeg husker ikke om jeg ble dårlig etterpå. Slapp er det mulig jeg ble.. Husker ikke.. Hva om man går hos kiropraktor? Noen som har noen erfaringer å dele?

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn