Viser søkeresultater 1 til 10 av 354
Threaded View
-
01-02-10, 01:11 #10
Sv: Her går det opp og ned
Hadde jeg bare fått legen min med på dette,
jeg fikk prednisolon pga leddene, men så en mulighet for å bruke dem til å sjekke ifht binyrene og var betraktelig bedre form.
Jeg er så blå og pløsete rundt øynene at når det er som verst fleiper gubben med at jeg får gå noen meter foran så ingen tror at det er han som har gitt meg blåveiser.
Tenkte å bestille et saliva kit men har ikke kommet så langt,
merker formen har dalt siden jeg sluttet med pred.
Men så var det noen som sa at hydrokortison var bedre så det hadde vært best å prøvd.
Kremen er som nød proviant å regne.
Jeg våknet faktisk i dag og var tørr, første gang på lenge,
skal bli spennende å se i morgen eller om det var et engangstilfelle,
for akkurat det syntes jeg har vært veldig plagsomt,
For å være ærlig så er det mye med denne sykdommen som kan tære på samlivet og få en til å føle seg lite attraktiv.Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her
Lignende tråder
-
Hashimotos og Erfa Thyroid
Av Freya i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 10Siste melding: 19-10-11, 11:36 -
Jeg har sat mig for at jeg vil i behandling med Armour Thyroid.
Av arenys i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 21-03-11, 16:59 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 3Siste melding: 15-04-10, 22:09

Svar med sitat

Bokmerker