Viser søkeresultater 1 til 10 av 354
Threaded View
-
30-01-10, 12:04 #9
Sv: Her går det opp og ned
Rufus...hei!
Jeg er så gammel at syklusperioder i forbindelse med binyreproblem kan jeg ikke hjelpe med erfaring fra.
Men logikken din er jo veldig spiselig da..at du ikke bør merke forverring av binyrene hvis du er optimalt dosert.
Det er jo "bare" å tenke på hvordan det VAR.
Jeg fungerer/fungerte aller best på 10mg Prednisolon, som jo tilsvarer 40mg hydrok.
Pebles- hvis du brukte 5mg Prednisolon, tilsvarer det 20mg hydrokortison, og du vil ikke få tilstrekkelig virkning av krem..er MIN erfaring iallfall.Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Hashimotos og Erfa Thyroid
Av Freya i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 10Siste melding: 19-10-11, 11:36 -
Jeg har sat mig for at jeg vil i behandling med Armour Thyroid.
Av arenys i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 21-03-11, 16:59 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 3Siste melding: 15-04-10, 22:09

Svar med sitat

Bokmerker