Viser søkeresultater 1 til 10 av 354
Threaded View
-
30-01-10, 00:33 #7
Sv: Her går det opp og ned
Jeg merker også periodene ekstra godt nå, kan være en kombi av alder,overgang og stoffskiftet, men denne perioden er noe jeg aldri har merket noe til før om årene,
den har bare kommet og gått,
nå er jeg støl og øm i korsrygg,hofter og sete og ellers sabla trøtt og uopplagt,
jeg bruker også progesteron og pregnenolone krem men bare 1 gng pr. dag, det er doserings pumpe på mine kremer og det står at det skal brukes bare 1 gng pr dag, det står også en advarsel på en av dem om at dem kan være kreft fremkallende.
vet ikke om jeg egentlig merker noe forskjell fra før jeg begynte,
har bare brukt det i 12 dager,
jeg tar ikke cortef eller andre tabletter nå men hydrokortison krem.
merker vel ikke så mye til det heller, det var bedre når jeg tol prednisolon,
kropps smertene har eskalerert de siste to ukene,
Men jeg fortsetter i god tro en stund til å ser om det hjelper etter hvert.Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her
Lignende tråder
-
Hashimotos og Erfa Thyroid
Av Freya i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 10Siste melding: 19-10-11, 11:36 -
Jeg har sat mig for at jeg vil i behandling med Armour Thyroid.
Av arenys i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 21-03-11, 16:59 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 3Siste melding: 15-04-10, 22:09

Svar med sitat

Bokmerker