Viser søkeresultater 1 til 10 av 88
Threaded View
-
29-01-10, 10:16 #4
Sv: Legen har friskmeldt meg, men jeg er fortsatt like sliten...
Hei, og takk for det

Ja jeg føler vel også at jeg er undermedisinert, men legen min har vært veldig opphengt i denne TSH`en da... og da den krøp under 1, så kunne han ikke få sagt hvor bra det var. Han sa vel en gang at jeg måtte medisineres etter hvordan jeg følte meg, men da han fikk svarer på blodprøvene hadde han glemt det... så da måtte jeg fortsette på 100 mikrogram, for nå var jeg FRISK. Yeah right... Så i første omgang bør jeg få målt FT3 og antistoff... stemmer det?
Hei, og takk for det
Det er utrolig godt å vite at det er støtte å få der ute, og at det er flere av oss som sliter. Det er noe sant i uttrykket "felles skjebne, felles trøst".
FT4 lå som nevnt på 18 sist jeg tok prøvene, og referanseområdet er 11-24. Det betyr at jeg ligger sånn høvelig midt i, men etter hva jeg har forstått burde jeg lagt minst innenfor øvre tredjedel... eller helst over. Jeg blir bare så irritert på de legene som stirrer seg blinde på referanseområdet!
Takk til deg også
Kostholdet kan jeg helt klart se på, for nå spiser jeg veldig dårlig. Er så trøtt og sliten av søvn blir 1. prioritet, og da blir det mye ostesmørbrød og wienerpølser... og mye sjokolade for å kommer gjennom arbeidsdagen
Vitamin-nivåer har aldri vært målt hos meg, men det skal jeg insistere på nå. Jeg spiser omega 3 og multivitaminer, men det er kanskje ikke nok.
Jeg har nå byttet fastlege, fra 1. feb. Er veldig spent på om det blir noe bedre og mer hjelp å få... det kan ihvertfall ikke bli verre
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 10-12 år siden. Jeg følte meg ikke syk på den tiden, bare litt trøtt, og prøveresultatene var helt greie etter at jeg ble medisinert.
For 3 år siden kom smellen...
Lignende tråder
-
Fortsatt nikotin.....
Av i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 04-09-07, 21:26 -
Går på Levaxin, men sliter fortsatt....
Av Jente77 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 7Siste melding: 11-01-07, 19:40 -
Hjernen min er fortsatt veldig tåkete
Av Dolphin i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 3Siste melding: 22-12-06, 12:06 -
Er så frustrert over at jeg mister fortsatt uendelig mye hår
Av linnmathea i forumet Lavt stoffskifte, hår og neglerSvar: 8Siste melding: 02-09-06, 18:58

Svar med sitat

Bokmerker