Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
  1. #1
    Medlem siden
    Mar 2007
    Sted
    Ski
    Meldinger
    6

    Standard Jeg skal opereres på Ullvål, så håper kirugene dere er flinke.

    Jeg har vært på Aker i 3 år, siden Nov 06 har jeg hat puls på 140-160 når jeg viller. Stoffskifte har ikke villet gå ned, så de 2 siste gangene har værdiene vært så høye at de ikke gikk ann å lese. Så når prøvene ble tatt på fredag var de 24 (SKal helst ikke være over 22) og jeg føler meg friskere en noen gang. Jeg skal opereres på Ullvål, så håper kirugene dere er flinke. Det jeg grur meg til er smertene etter oprasjonen og hvordan stoffskifte vil vær.Allså hvor lang tid det tar får det er stabilt.

  2. #2
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

    Standard

    Ønsker deg lykke til med operasjonen

  3. #3
    Medlem siden
    Mar 2007
    Sted
    Ski
    Meldinger
    6

    Standard Takk Cat

    Stoffskifte er nå ned i 13. Kjempe bra. Så nå legges jeg inn på på Tirsdag. Vet noen hvor mange dager man blir på sykehuset?

  4. #4
    Medlem siden
    Jan 2007
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    109

    Standard

    Sikkert litt i seneste laget å svare deg Mor3barn, da jeg var innlagt til operasjon var jeg 4 dager og 3 netter. Ble innlagt dagen før operasjonen (en onsdag), operert tidlig morgen torsdag, hjem lørdag ettermiddag.

    Ønsker deg masse lykke til med operasjonen, håper det har gått bra. Første uke etter operasjonen synes jeg var for jævlig, fikk for lav dose Levaxin samt stiv som en stokk i operasjonsområdet (hals/ rygg), men etter det tok det seg opp. Etter 2 måneder følte jeg meg såpass stabil på Levaxin at jeg var tilnærmet "normal" igjen.

  5. #5
    Medlem siden
    Mar 2007
    Sted
    Ski
    Meldinger
    6

    Standard Ble operert for en uke siden. Hodepine.

    Hei. Ble operert for en uke siden,å oprsjonen gi fint. Er meget slitten og orker ikke prate men det er ikke noe spes. Men nå har jeg fått en enorm hodepine som sitter forann i panna, har noen hørt om dette eller vet hvorfor? Gi meg svar, smertestillene virker ikke.

  6. #6
    Medlem siden
    Jan 2007
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    109

    Standard

    Kansje hodepinen kommer av for lavt Tyroxin-inntak?

    Selv hadde jeg ikke slik hodepine etter min operasjon, men ca. 5 dager etter operasjonen begynte jeg å bli mer og mer svimmel, kvalm og som om jeg skulle svime av. Klarte knapt å stå, hadde skjelvinger også. Viste seg at jeg gikk på altfor lav dose Tyroxin, den ble doblet umiddelbart og selv om det egentlig var altfor rask økning viste det seg å gå bra og jeg merket bedring på få dager. Jeg har fått fjernet hele kjertelen, ble satt på 75ug Levaxin pr dag utfra kroppsvekt, men det var tydeligvis altfor lavt for meg.

    Har hørt at hodepine kommer når Tyroxinet er for lavt...
    God bedring...godt at operasjonen var vellykket :-)

  7. #7
    Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    63

    Standard

    Hei!! Jeg fjernet kjertelen for halvannen måned siden... Hadde samme erfaring som deg, etter ca 2 uker fikk jeg en helt forferdelig hodepine. Økte doseringen med 50 mkrg og hodepinen ga seg halvannen uke etter dette.
    Jeg er veldig sjelden plaget med hodepine, kun når jeg har blitt overmedisinert(med Neo-M) slik at stoffskifte blir lavt eller slik som nå hvor jeg fikk for lite Levaxin. Lavt stoffskifte for meg, er i tillegg til masse andre symptomer, ensbetydende med dundrende hodepine.

Lignende tråder

  1. Utredning binyrer / Flinke leger
    Av Kevlin i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 6
    Siste melding: 05-05-10, 12:48
  2. Skal hele skjoldbruskkirtlen opereres væk?
    Av Pochahonta i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 2
    Siste melding: 19-10-09, 14:24
  3. Skal opereres
    Av Angelina i forumet Operasjonssalen
    Svar: 2
    Siste melding: 25-10-07, 17:33
  4. Trenger jeg medisinering el ikke? Håper på innspill fra dere
    Av Cin i forumet Lavt stoffskifte i grenseland
    Svar: 28
    Siste melding: 16-03-07, 21:30

Bokmerker

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn