Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Tråd: Hei ,jeg er Sisselle...
Threaded View
-
23-01-10, 21:36 #3
Sv: Hei ,jeg er Sisselle...
(måtte quote hele innlegget for jeg husker ingenting)
Hei Anisa!!!
Og tusen takk for svar fra deg,det setter jeg stor pris på. Jeg trenger all mulig hjelp, gode råd,erfaringer og informasjon - og det er stor hjelp å vite at man ikke er alene!!! Jeg har jo ingen kjennskap til denne sykdommen, hørt om den ja - men ikke fallt meg inn at jeg kunne ha den. Men når jeg så leste her inne om symptomer mm så ser jeg mange likhetstrekk.
Jeg er egentlig mest redd at testene skal vise at jeg ikke har stoffskifteproblemer. Jeg er dårlig på å måtte "stå på mitt", har problemer med å argumentere/motsi folk, og nå har jeg liten ork til "noe ekstra"...jeg kjenner at jeg så vidt holder hodet over vannet - det er kun på viljen jeg holder det gående... og den er sterk, men hvor lenge klarer man det??? Har lenge tenkt at snart kollapser jeg, våkner om morgenen og ikke klarer stå opp... men det MÅ jeg - har tre barn som jeg i lange perioder er alene med. Jobben min,... alt!!!
Men hva gjør jeg om legen sier alt er fint????
Jo jeg er nok en sånn person som venter i det lengste med å gå til legen i det hele tatt. Skulle gjort det for lenge siden, men gikk denne uka ... Og jeg tenker at jeg må være STERK, det er ikke lov å være svak (..skyldes nok min oppdragelse som barn...) ..derfor holder jeg tett om mine "vondter" - biter tennene sammen og fortsetter ... Men nå går det ikke lenger, og det skremmer meg!
Jeg skal ta med liste neste gang over mine symptomer, kanskje også lettere å gi dem skriftlig enn å si dem høyt. Og legene spør jo ikke akkurat heller om du kanskje har det og det symptomet,..fikk ingen særlig info - bare at hun ville teste for det.
Og joda jeg har flere symptomer....jeg husket ikke alle i stad:
-jeg stokker om på ord i setninger når jeg prater, så det blir nærmest uforståelig... får undrende blikk av andre... sukk...
-ekstrem tørr hud på hendene
-neglene er dårlige, fliser og brekker seg opp.
-oppblåst.
-til tider dårlig matlyst
-forstørrede tonsiller i halsen
-tannproblemer (selv m ekstremt god tannhygiene!)
-en vissen flekk/område bak i ryggen
-kløe i hodebunnen og tildels på kroppen
-sopp problemer
....huffamei
Stor klem fra meg!!!For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.

Svar med sitat
Bokmerker