Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Tråd: Sol og varme
-
23-01-10, 09:36 #1
Sol og varme
Hei alle sammen

På torsdag reiser jeg og min datter til Egypt
Impulsreise som jeg bestilte i går kveld
Vi gleder oss sånn
Noen som har vært i Hurgada?
-
23-01-10, 11:55 #2
Sv: Sol og varme
Var i Hurgada for noen år siden. Flotte hoteller og deilig strand. Dere bør prøve snorkling. Fantastiske korallrev og nydelige fisker i flotte farger - rett under vannflata.
Ganske så kjølig på ettermiddag/kveld. Ta med jakke. Vi hadde 4-7 grader på kvelden i slutten av februar.
Er datteren din gammel nok, er en tur til Luxor en opplevelse, men slitsomt. Jeg hadde ikke klart det i dag.
Håper dere får en fantastisk ferie!
-
24-01-10, 00:15 #3
Vi reiste mye når jeg var liten for mine foreldre var også bønder og gartnere så de hadde ikke mulighet til å ta ferie med meg om sommeren,
vi snakker her 35-40 år siden så det var veldig uvanlig, men jeg fikk fri fra skolen 2 uker hver vinter.
Vi dro bestandig til Kanariøyene, annenhvert år på Lanzarote og Puerto Rico.
Det var selvsagt ikke så stort og utbygd som det er nå så servitører og butikkpersonale m-m-. kjente oss igjen, og bueno bambina fikk bestandig gratis brus eller is.
er nok helt fremmed der nå, men jeg har bestemt at vi skal ta en tur til varmere strøk litt utpå våren.
Det skal bli kos både for kropp og sjel.Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her
-
24-01-10, 11:38 #4
Jeg kjenner ikke til stedet, men håper dere får en flott tur
-
24-01-10, 23:25 #5
Har sett på stedet og det ser fantastisk ut,
kos dere masse og varm kropp og sjel!!!!
Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her
-
25-01-10, 21:32 #6
Hei alle sammen

Takk for hilsener
Tror det skal bli veldig bra! Vi har booket ultra allinclusive på ett gigahotell så her skal det slappes av i varmen
Satser på bading, soling og spising.
Lignende tråder
-
høy varme skader levaxin
Av nora i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 3Siste melding: 13-09-08, 20:48 -
Legen i dag - carpal tunnel, veksthormon, kulde, varme, verk
Av Stina i forumet Hos legenSvar: 11Siste melding: 11-05-07, 17:36 -
PLAGES DERE AV VARME OG KULDE?
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 23Siste melding: 21-07-06, 17:12
Svar med sitat
Bokmerker