Viser søkeresultater 1 til 10 av 88
Threaded View
-
22-01-10, 13:24 #2
Sv: Legen har friskmeldt meg, men jeg er fortsatt like sliten...
Puselille...først velkommen hit.
Jeg vil bare kort si at du er syk-stoffskiftesyk-og legen din er et offer for det de lærer i utdanninga si.Dvs.de lærer alt for snævert, og mye av det er også direkte "feil".
Umiddelbart syns det som du er undermedisinert.
Etter så lenge på medisin er det formen din det skal medisineres etter, og ikke blindt blodprøver.
Antidepr. er en gjenganger her. Det du mest sannsynlig trenger en en høyere fT3. Det er viktig at du får målt denne,for det er jo det AKTIVE stoffskiftehormonet!! (Levaxin som er T4 skal omdannes til T3).
Så kan du jo ha interesse av å vite om du har antistoff..det vil jo ødelegge kjertelen helt til slutt. Merkelig hvordan vi blir behandlet.
Dette var bare noen tanker til å begynne med.Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Fortsatt nikotin.....
Av i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 04-09-07, 21:26 -
Går på Levaxin, men sliter fortsatt....
Av Jente77 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 7Siste melding: 11-01-07, 19:40 -
Hjernen min er fortsatt veldig tåkete
Av Dolphin i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 3Siste melding: 22-12-06, 12:06 -
Er så frustrert over at jeg mister fortsatt uendelig mye hår
Av linnmathea i forumet Lavt stoffskifte, hår og neglerSvar: 8Siste melding: 02-09-06, 18:58

Svar med sitat

Bokmerker