Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Threaded View
-
16-01-10, 15:00 #6
Sv: Hvordan kan vi få innflytelse på pensum i legeutdanningen?
Jeg tror, at vi bør finde ud af og offentliggøre de principper, der ligger til grund for de medicinske uddannelser i udlandet, bl.a. i USA, hvor der er forskellige men fuldstændig kompetance- og prestige- ligestillede medicinske læge-titler, som dog vores egne læger, i deres bundløse uvidenhed vrænger af og ringeagter, fordi de ikke er klar over, at her er tale om en lige så ægte lægevidenskab som deres egen, hvor forskellen består kun i principperne bag, hvordan lægerne vælger at anvende deres midicinske kundskaber på og hvad er f.eks. deres første valg i medicinering af deres patienter osv. Ellers er de alle, samme slags læger som alle andre, måske lige med undtagelse af forskellen i deres holdning til f.eks. symptomer nogle lægetyper, (som f.eks. de fleste "vores" dr.med.` ignorerer), mens andre lægetyper netop respekterer.... Der er en del forskelle og en del ligheder.
Derfor mener jeg at vi bør dykke dybere ned i de mange medicinske skoletyper og informere om det, så det bliver fastslået en gang for alle, hvilke typer læger er anerkendte læger, og hvilke er naturlæger eller andre typer behandlere.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hvordan få andre til og forstå hvordan det er å ha lavt stoffskifte?
Av justme i forumet Familielivet med stoffskiftesykdomSvar: 2Siste melding: 21-03-13, 11:55 -
Hvordan får jeg T3 op?
Av 78lykke i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 15-12-07, 20:44 -
Hvordan kan man bli trygg på mat?
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 68Siste melding: 07-12-06, 17:44

Svar med sitat

Bokmerker