Sitat Opprinnelig skrevet av gunnda Vis post
Stoffskiftet varierer hele tiden. Det vil også blodprøver gjøre..inkludert TSH...
Jeg tænkte på det samme, Gunnda.

Erling? Hvad med at du kiggede over på tråden jeg lige har postet: Annemarie`s Stofskifte-skemaer, hvor du kunne evt. bruge skemaerne til enten at tegne selv dine egne på computeren, eller kopiere fra tråden (desværre lidt småt i størrelsen) f.eks. Dagskema (symptomer) og Oversigt over stofskiftetal, hvor du kunne føre ind resultaterne/tal af alle de stofskifteprøver du nogensinde var sendt til indtil nu og i fremtiden.

Jeg kan love dig, at den slags dokumentation kan ingen læge ignorere, selv ikke den dummeste af dem. Det ved jeg fra Annemarie, der har oprettet disse skema til eget brug i Danmark. Senere har andre brugt dem i samme ærinde, og i alle tilfælde kunne de meddele, at lægerne blev betydelig mere opmærksomme og samarbejdsvillige når de så optegnelserne fra alle måneder eller de sidste 2-3 år, lagt kopier af på deres bord før de nåede åbne munden til en ny afvisning igen.

Du virker som en person, der godt kan se mening i og har evnen til netop den slags "systematik". Jeg tror ikke, at du vil fortryde, hvis du benytter forslaget (og jeg håber også, andre vil gøre det samme).