Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
15-01-10, 20:31 #1
Til nye stoffskifte patienter om Kontrollkort for stoffskiftesyke
Jeg mener at vi har haft postet disse skemaer her på forummet før. Men jeg kan ikke finde dem så her kommer de igen.
EDIT/Admin: Grunden til opdatering af denne tråd er, at alle skemaer i dette emne er forsvundet efter at den eksterne image-host lukkede.
Opprinnelig skrevet av Annemarie
Annemaries tre skemaer: Doseringsskema, Dagsskema og Oversigt over stofskiftetal er udviklet af Annemaries mand i 2007 til eget brug. Det er immervæk næsten 9 år siden at disse skemaer blev til, og er derfor ikke muligt at benytte digitalt. De er dog fortsat uvurderlige som inspiration til evt. at fremstille egne, personlige skemaer til brug for stofskiftepatienter, der ønsker at have et system til at følge effekten af deres behandling. Herunder finder du en PDF-fil med disse tre skemaer.Sist endret av Admin; 05-06-16 kl 01:19 Begrunnelse: Edit 2016
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Genoptræning af endokrine patienter.
Av Anisa i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 15Siste melding: 11-08-11, 13:35 -
Familie, venner, arbeidskolleger til stoffskiftesyke
Av Mod i forumet Forbeholdt familie, venner, arbeidskolleger til stoffskiftesykeSvar: 6Siste melding: 06-03-11, 11:38 -
Piller, patienter og penge
Av Anisa i forumet MedisinalindustriSvar: 9Siste melding: 11-07-10, 08:34 -
Kontrollkort ved stoffskiftesykdom
Av kris i forumet Nyttige linkerSvar: 0Siste melding: 23-07-08, 01:07

Svar med sitat

Bokmerker