Viser søkeresultater 1 til 10 av 56
Threaded View
-
12-01-10, 19:22 #6
Lykkelig
Gradvis doserer jeg oppover, etter legens anbefaling hver 4. - 5. uke. Jeg føler meg priviligert over å ha fått tilbake livet mitt. Tar nå 50 mgr 4 dgr pr uke og 75 mgr 3 dgr pr uke. Borte er behovet for alle krampemedisinene og snorkemedisinene og lykkepillene og
her kommer jammen overskuddet av seg selv også. Lurer litt på om Levaxin virker med en gang eller om det er slik at det doseres ut i kroppen etterhvert. Jeg har ikke hatt antydning til hjertebank eller problem så langt så jeg er litt utålmodig etter å fortsette å øke.
Nylig tok jeg øyelokkoperasjon for de gjorde sitt til at jeg så trøtt ut. Legen sa at tunge øyelokk ikke var uvanlig for de med lavt stoffskifte.
Breddesynet er vidunderlig!!
Jeg har en fantastisk arbeidsgiver som har vist oppriktig interesse i å få meg tilbake i bedre form. I dag hadde jeg medarbeidersamtale hvor sjefen sa "har savna deg litt..velkommen tilbake" he he
Så til dere andre - ha en lykkelig dag - for vi med stoffskifteproblem fortjener det virkelig !!!
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte. Ikke noe poeng å sette igang behandling?
Av Moxa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 64Siste melding: 17-04-10, 12:52 -
Kvinnedagen og behandling av lavt stoffskifte
Av Ruth Roland i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 5Siste melding: 23-03-10, 19:01 -
Østrogen, progesteron & behandling av lavt stoffskifte
Av Flower i forumet ProgesteronSvar: 9Siste melding: 20-12-09, 14:18 -
IVF-behandling og lavt stoffskifte. Erfaringer?
Av Hilma i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 1Siste melding: 23-10-09, 16:31

Svar med sitat
Bokmerker