Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
12-01-10, 19:20 #2
Sv: Når man forøger medicinen
Det er jo forferdelig å lese at du ikke har kommet lengere Rogi !
Altså : Forutsatt at man har en diagnose som betinger bruk av stoffskiftehormoner, skal man normalt øke dosen så hurtig man bare kan til man når et nivå man kan fungere på.
Kroppens soffskifteaktivitet danner grunnlaget for all annen virksomhet i kroppen. Også virksomhet som er "skjult" - feks annen hormonproduksjon.
Jeg tror jeg husker at du hadde noen vansker med å spise hormonene du ble tilbudt, og jeg mener at du skal ha rett til medisin din kropp kan bruke.
Så har jeg dessverre ikke fulgt helt godt med i det siste. Sorry for det Adam !
Med så lavt stoffskifte som du har, er du på vei til å få hjertebank.
Det kan man også få ved for lavt stoffskifte, selv om det ser ut som du er mest redd for det man kortvarig kan få ved for høy dose - og da snakker vi om syntetiske doser høyere enn 300µg/dag eller Tyroid-doser på over 5Grain.
Det du burde være redd for, er jo heller at man ikke evner å medisinere deg til en nogenlunde minstestatus.
Har du ikke selv noen formening om hvem du kan henvende deg til ? Og hva du skal snakke om ?
Så beklager jeg virkelig hvis du synes jeg gripoer om noe jeg burde holde meg fra Adam, men noe må du jo gjøre med situasjonen.
Beste hilsner fra n'Finn• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Kvitte medicinen?
Av ofelia i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 25Siste melding: 05-06-08, 05:07

Svar med sitat
Bokmerker