Tusen hjertelig takk alle sammen igjen!

Ja for en gangs skyld føler jeg at vi har vært heldige og det er helt utrolig, det er ikke mange ukene siden vi satt og funderte på om vi hadde knust noen speil,(7 års ulykke)

Det er helt uvirkelig og selv om vi i utgangspunktet har en avslappet økonomi må jeg innrømme at det gir en ekstra ro å vite at man har litt ekstra i bakhånden,
det er også greit å vite at man ikke nødvendigvis trenger å pese så fælt i perioder hvor man ikke er så bra og de periodene har vi jo til stadighet.

Når man bygger hus flyr jo også 50.000ene ut av vinduet uten at man får snudd seg,
så det er klart det er rolig og godt,
det er egentlig lenge siden hjernen min har vært så avslappet for den har en tendens til å male på høygir støtt,
jeg har bestandig vært forsåvidt nøysom og det fortsetter jeg nok med,

har lagt meg ut igjen og var på kappahl i går, kunne kjøpe hva jeg ville men syntes halv pris av rød pris var mest morsomt.
og i dag har jeg faktisk kjøpt elektrisk tannbørste for enkelte dager er armene håpløse.

Leiligheten vi leier nå er så løen, hele huset her faktisk, vannet frøs på kjøkkenet så jeg målte temperaturen på kjøkkengulvet,
er ikke alle som har -2,4* der,
fordelen er at det ikke kan vaskes for da blir det skøytebane,

Det skal unektelig bli nydelig å kunne flytte hjem igjen, jeg tror jeg kommer til å friskne til betraktelig,
kjenner at bostedet her har en stor del av skylden for hvor dårlig jeg har vært det siste året,
Tror de alt i alt kommer til å endelig bli et godt år.