Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
06-01-10, 21:30 #7
Sv: Kan ikke øge dosis pga binyretræthed?
En måned helt uten medisin får store konsekvenser uansett vil jeg tro!!! Man merker det ikke nødvendigvis momentant. Som n'finn tidligere har skrevet, så er det "en viss treghet i systemet." Det er kanskje det du opplever konsekvensene av nå? En måned uten medisin! Og som n'finn også har skrevet: "Det tar tid å opparbeide funksjoner...."Jeg løb jo tør for amour thyroid, og nåede at være 1 måneds tid uden nogen medicin overhovedet.
Vet ikke hvordan andre har det, men i perioder med doseøkning, har jeg det egentlig ikke noe særlig. Det er akkurat som alle organene i kroppen sier: "Hva driver du med nå?? Vi orker ikke mer! Slutt med det der!"
Men så blir de vant til det da, selv om det tar tid.... Kanskje måneder, kanskje år. Men da får "vi" (jeg og organene mine) det bedre
Det med binyrer har jeg ikke grepet på. Eneste jeg har er mine egne erfaringer, med hashimoto i åtte år. Driver å leser meg opp på binyrer her på forumet. Men kan ikke dy meg for å legge inn en kommentar her og der
,
selv om jeg ikke har så mye kunnskap.....
Er det hashimoto varianten du har?Hypothyreose (hashimoto) siden 2002. Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005, da var jeg så syk at jeg stadig mistet bevisstheten. Det var uhyre skremmende....
Lignende tråder
-
Test dig selv for binyretræthed (iris-testen)
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 06-03-12, 08:00 -
Hårmineralanalyse og binyretræthed
Av Anisa i forumet Alternativ behandlingSvar: 2Siste melding: 05-02-12, 11:29 -
Hvor stor dosis?
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 30-08-07, 14:15 -
Armour Thyroid - dosis, erfaringer
Av Louise i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 25Siste melding: 21-06-07, 23:34 -
Dosis - hvor meget må man øge?
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 12-03-07, 13:07

Svar med sitat

Bokmerker