Viser søkeresultater 1 til 10 av 56
Threaded View
-
06-01-10, 12:41 #22
Sv: "Ikke så veldig lavt stoffskifte"
Hei Mariemor

Jeg har lyst til å «synse» litt og komme med mine erfaringer. Jeg er litt usikker på om du før du fikk disse overdoseringssymptomene følte at du hadde ok stoffskifte, eller om du selv mener du har lavt stoffskifte?
Jeg gikk på 100 µg Levaxin og 20 µg Lio i 2006. I januar 2007 fikk jeg overdoseringssymptomer, bl.a. smerter i brystet og ble innlagt pga. det. Men jeg hadde egentlig lavt stoffskifte, det er det ingen tvil om. Jeg skjønte selv etter hvert at det var binyrene som var problemet. Jeg sendte en e-post til dr. Lowe og spurte om hans mening. Han svarte at med min mengde medisin var disse symptomene forårsaket av enten feilernæring, kortisol- eller annen hormonmangel, feilregulert blodsukker eller annen medisin som påvirket tyroidhormonene.
Rådene ovenfor er gode med hensyn til å komme ut av disse symptomene så raskt som mulig. Men jeg tror ikke at dersom du blir bedre pga. det at det er svaret på at du virkelig er overdosert. Jeg ble anbefalt å slutte med all medisin en tid
(det kunne jeg ifølge endokrinologen og fastlegen min bare gjøre i løpet av en dag, se dosen jeg gikk på i avsnittet over). Da ble jeg bedre fordi det jo gav et stresset system hvile for en tid.
Det er helt naturlig at du får symptomer igjen når du går over til Armour. Den stiller større krav til «systemet» fordi den ikke sløver det ned slik Levaxin gjør.
Jeg er også helt enig med den som sier du bør sjekke binyrene dine. Jeg håper inderlig du prioriterer det.
Jeg håper du finner ut av dette
Lignende tråder
-
Artikkel om lavt stoffskifte i "Mat og Helse"
Av marge i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 3Siste melding: 09-02-13, 20:12 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
"Ikke så veldig lavt stoffskifte"
Av mariemor i forumet BlodprøverSvar: 4Siste melding: 25-03-09, 22:23 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11 -
Jeg blir ikke bedre, tror jeg må forsøke "Armour"
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 16Siste melding: 30-05-07, 13:16

Svar med sitat
Bokmerker