Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Hybrid View
-
06-01-10, 11:51 #1
Sv: Hvilepuls og hypothyreosens påvirkning på denne
Da bekrefter vel kanskje også dette at jeg er underdosert? Min hvilepuls er 60 og jeg er fullstendig utrent?
Jeg tenkte jeg skulle forsøke å komme meg i bedre fysisk form. Og jeg er veldig glad i duppeditter, så tenkte en pulsklokke kunne hjelpe meg med motivasjonen
Jeg har en venn som har god peiling, som har satt opp et treningsprogram til meg. Og han skjønner virkelig hvilke begrensninger jeg har, for programmet begynner på et nivå de færreste ville kalt trening
Kuden som er nå begrenser meg også, men bare det blir litt mildere og kroppen litt snillere, så er jeg i gang igjen.
Så; hvor får jeg kjøpt ft40 billigst mulig? Jeg har shoppet mye på nettet, og er fullstendig fortrolig med det, men av en eller annen grunn har jeg skikkelig eBay-skrekk
-
06-01-10, 12:06 #2
Kan bare istemme: Det er utrolig motiverende å få se treningene sine grafisk på PC.
Jeg har en Polar RS400 sd, og har trolig nesten samme program som n`Finn på PC. Det blir ekstra gøy å trene. Jeg bruker den til og med når jeg vasker huset - bare for å se hvor jeg ligger i puls, og det er ikke latmannsarbeid!
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
06-01-10, 14:55 #3
Stemmer nok det. Polar har kun en programvare : PolarProTrainer5.
De har visst for trening av hest også - kan jo være aktuelt
Føler meg noen ganger som et øk 
Det er kun klokker som kan overføre via IR som er aktuelle til denne programvaren.
Og - det som er trist mitt oppi det hele, er at den passer kun for Windows.
Mac og Linux vil ikke virke.....Sist endret av Hansen; 06-01-10 kl 15:27
• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Hypothyreosens mange feildiagnoser
Av Mod i forumet FeildiagnoserSvar: 8Siste melding: 20-10-09, 09:08 -
Hvilepuls og hypothyreosens påvirkning på denne
Av Hansen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 27-01-08, 19:56 -
Lav hvilepuls
Av pingu i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 10-11-07, 17:36

Svar med sitat

Bokmerker