Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Tråd: Sopp og prevensjon
Threaded View
-
06-01-10, 10:49 #7
Sv: Sopp og prevensjon
Når det gjelder prevensjon har jeg prøvd nærmest alt. Jeg kan ikke bruke noe med hormoner, blir skikkelig syk. Så vi har heller vært forsiktige, og brukt kondom. For meg er det ikke verdt å gå syk, for å ha sikker prevensjon. Etter at jeg fikk et barn, har jeg nå kobberspiral, førte til at jeg blødde mye i starten, men nå fungerer det helt topp. Har den på 4 året nå.
Når det gjelder sopp, er det mye som er viktig for å få det bort. At man behandler det lenge nok, og smører over store flater, ikke bare "akkurat der". Jeg var plaget når jeg var gravid, med flere utbrudd etterhverandre. Men etter å ha behandlet mer nøye, og lenge nok ble det borte. Jeg brukte slike "melkesyretabletter" etter at jeg var ferdig med behandlingen, og har ikke hatt det siden. Jeg har også hatt det hver gang jeg har tatt pencillinkur, men sist jeg tok det brukte jeg de melkesyretablettene samtidig, og da fikk jeg ikke noe. Mange mener disse ikke virker, om det var de eller behandlingen som fikk det vekk vet jeg ikke. Men jeg har tro på kombinasjonen.
Det er veldig vanlig med sopp. Trange klær, nedsatt immunsforsvar, mye fukt osv. er faktorer gjør at man kan få sopp.10 år med Hashimoto's. Les mer i Damens dagbok

Svar med sitat
Bokmerker