Viser søkeresultater 1 til 10 av 56
Threaded View
-
06-01-10, 09:19 #19
Sv: blodprøvesvar..
Er du sikker på at disse smertene hadde Armour som årsak? Noen ganger skjer to ting samtidig, men det betyr ikke alltid at de har noe med hverandre å gjøre. TSH blir jo lik null eller under null på Thyroid, så den er det jo bare å glemme. I første innlegg i denne tråden skriver du at du har vært sliten lenge.
"Jeg skal sjekke, men hvorfor komemr dette m binyrene nå?Hav er det dere tenker? Jeg har gått på armour siden mars." skriver du litt senere #31.
Jeg kan si kort om meg selv: jeg gikk på Levaxin i mange år, og kroppen klarte ikke konvertere T4 til T3. Det hangla og gikk, på et slags vis. I mars i år begynte jeg på Armour. og hadde som du skriver bakover i trden her, fantastisk. Mannen min hadde ikke sett slikt energinivå hos meg på mange år. Så kom nedturen. Jeg økte og økte dosen, men ble bare dårligere. Alt gikk baklengs. Jeg antok at det var binyrene. Men brukte tid på å finne en lege som var villig til å behandle meg. I begynnelsen av oktober fikk jeg tatt spyttprøver av kortisol og DHEA. Begge verdiene var sørgelig lave. Siden slutten av oktober har jeg tatt hydrokortisontabletter i tillegg til Thyroid. gradvis er jeg på vei opp av den grøfta jeg havnet i. Du kan lese mer om meg i denne tråden https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=9071
Langvarig slitenhet og tretthet kan tyde på at binyrene slurrer. Binyrene klarer ikke ta imot godsakene som gis via stoffskiftemedisinen dersom de ikke er i god form. Jeg ville fått tatt en spyttprøve, om jeg var deg. Endoen tok blodprøve på vårparten den var fin, dessuten eksisterte ikke binyretretthet, ifølge ham.
Gjør noe, om det er binyrene kan du bli veldig mye dårligere på kort tid! Lykke til!
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Artikkel om lavt stoffskifte i "Mat og Helse"
Av marge i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 3Siste melding: 09-02-13, 20:12 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
"Ikke så veldig lavt stoffskifte"
Av mariemor i forumet BlodprøverSvar: 4Siste melding: 25-03-09, 22:23 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11 -
Jeg blir ikke bedre, tror jeg må forsøke "Armour"
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 16Siste melding: 30-05-07, 13:16

Svar med sitat
Bokmerker