Viser søkeresultater 1 til 10 av 21

Hybrid View

Medlem siden
    Sep 2009
    Meldinger
    229

Standard Sv: Hvilepuls og hypothyreosens påvirkning på denne

Sitat Opprinnelig skrevet av n`Finn Vis post
    Jeg har en RS800CX - med alt av tilleggsutstyr. Det gjør det mosomt å trene at en kan bruke et program som en kan skreddersy for eget bruk.
    Det er også motiverende, og en kan også følge litt med på stoffskiftetilstanden med noen egne grep.

Det er ikke nødvendig med tilleggsutstyr helt til å begynne med, det jo er mye å sette seg inn i.
    Om du trår til med egen programvare, kan jeg forsøke å hjelpe deg ivei.
    Du er snill du n`Finn Leste om den du hadde, og den så jo helt super ut. Kunne kjøpe multipakke hvor den GPS saken også følger med. Sparer myyye på ebay ser jeg. Denne måneden går pengene til ferie, (varme her kommer vi!), men den står på innkjøpslisten for neste måned. Tusen takk for tips!
    10 år med Hashimoto's. Les mer i Damens dagbok

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    120

Sitat Opprinnelig skrevet av Damen Vis post
    Du er snill du n`Finn Leste om den du hadde, og den så jo helt super ut. Kunne kjøpe multipakke hvor den GPS saken også følger med. Sparer myyye på ebay ser jeg. Denne måneden går pengene til ferie, (varme her kommer vi!), men den står på innkjøpslisten for neste måned. Tusen takk for tips!
    Menom du kjøper på e-bay kommer vel moms og fortollingsgebyr på toppen? Blir det fremdeles billigere?

Medlem siden
    Sep 2009
    Meldinger
    229

Sitat Opprinnelig skrevet av Fanteri Vis post
    Menom du kjøper på e-bay kommer vel moms og fortollingsgebyr på toppen? Blir det fremdeles billigere?
    Med klokke og gsm, sparer jeg mellom 1400-1600.-, når mva og fortollingsgebyr er med. Men kan spare enda mer hvis man følger med på auksjonene.

Tror denne kan være veldig motiverende, og når man kan legge inn andre faktorer også, så må det være midt i blinken. Noen ganger blir jeg veldig syk av å trene, andre ganger er jeg like fin dagen etter. Kanskje jeg kan klare å finne et mere jevnt nivå med denne.
    10 år med Hashimoto's. Les mer i Damens dagbok

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Jeg forstår jo heller ikke hvorfor alt må være så mye dyrere i Norge enn i andre land.
    Et par eksempler til :

http://search.jomashop.com/search?p=...x%20Multi&rk=1

http://www.pulsure.dk/amaster/shop/i...Number=RS800CX

http://www.science-sportswear.dk/

Det er forøvrig to GPS - G1 og G3. Det er kun G3 som er kartografisk.
    Forøvrig har ikke klokken Norsk språk. Man kan velge mellom noen hvor engelsk er det greieste.
    Programvaren PPT5 har heller ikke Norsk, men mange flere språk er valgbare - feks Dansk og Svensk.
    Jeg har laget en Norsk fil som er lett å sette inn, og som kan mailes.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Lignende tråder

1. Hypothyreosens mange feildiagnoser
    Av Mod i forumet Feildiagnoser
    Svar: 8
    Siste melding: 20-10-09, 09:08
  2. Hvilepuls og hypothyreosens påvirkning på denne
    Av Hansen i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 2
    Siste melding: 27-01-08, 19:56
  3. Lav hvilepuls
    Av pingu i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 5